هماهنگی برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر در بهزیستی رامهرمز

در آستانه هفته مبارزه با مواد مخدر، نشست هماهنگی اجرای برنامه‌های این هفته با حضور مسئولان مراکز ترک اعتیاد و نمایندگان انجمن معتادان گمنام در اداره بهزیستی شهرستان رامهرمز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان به نقل از  روابط عمومی بهزیستی رامهرمز، در این جلسه، راهکارهای ارتقای فعالیت‌های پیشگیری از اعتیاد، درمان و بازتوانی افراد دارای اختلال مصرف مواد و همچنین برنامه‌های حمایتی و توانمندسازی افراد بهبودیافته مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین بر ضرورت بازدید و سرکشی از خانوارهای بهبود یافته و افرادی که با موفقیت به جامعه بازگشته‌اند، تأکید شد.

برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد، استقرار میز خدمت در محل مصلی نماز جمعه و اجرای برنامه‌های آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان رامهرمز است.

این نشست با هدف تقویت همکاری و هم‌افزایی میان دستگاه‌های فعال در حوزه درمان و بازتوانی اعتیاد و ارتقای سطح آگاهی عمومی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های ناشی از مصرف مواد مخدر برگزار شد.

کد خبر 189403

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد